Oaktiva dagarna!

Hej!

Nu bloggar jag för de dagar jag varit oaktiv:


Jag var sjuk så jag fick sitta på en plint och titta på :<! De körde Kinesiska Muren...

I måndags så var det Knytis för klassen, rätt tråkigt faktiskt men föräldrarna gillade det .__.

I tisdags (bilden) kom TOViXX hem till mej men jag mådde inte så bra och nu är jag bauta sjukling :'<

I onsdags hade jag TV:n på nästan hela dan. Pratade med Ina i 25 min och kladdade lite (FiiNT) på ett papper:
     

Orkade inte med datorn sen köpte mamma "En prinsessas dagbok 3 Kär?" till mii :), och idag (och igår) har jag nästan läst halva <3. Sen har jag 4:an om jag läser ut den XD. Har läst 1:an och 2:an med... Ett boktips.

Och idag så har det inte hänt så mkt :P.

//Em


Kommentarer
Postat av: Flash / Tovis

Naahh D: stackare :<<3

Sry att jag kanske kom lite oväntat, jag glömde att ringa X´D

2009-12-13 @ 08:58:48
URL: http://gagaflash.blogg.se/
Postat av: Flash / Tovis

Jag har läst En prinsessas dagbok 1 2 3 4 5 6 7 o 8 :D den äger!!

2009-12-14 @ 18:45:30
URL: http://gagaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0