Musikvideos, mina favoriter.

Nu i slutet av veckan vill jag avslöja mina favorit musikvideos!

Topplista:
1. Sweet Dreams - Beyonce. Beyonce: Jag tycker alltid att Beyonce är perfect. Den bästa amerikanska sångerskan enligt mig :). Låten: den är bra att lyssna på när man tex. bloggar :) och så är den ju SKiiT bra för lilla mig ;). Dansen: HAHA, Flashbacks by Em, när jag var i Danmark hos Min kompis Marie. Så var vi på en resturang och då visades på tv:en Musikvideon av Sweet Dreams, jag hade bara hört den då. Jag började dansa och Marie tyckte det var pinsamt btw. Dansen är jätterolig och jag vill bli bättre på den :).
2. Thriller - Micheal Jackson. Micheal: Jag bara älskar honom! Han är så bra. Eller han var? Kan inte komma ihåg att han ffaktiskt är död. Men jag började (som de flesta andra) gilla honom när han dog. Har sett This is it :P. Låten: Den är så dansig XD. På ett disco så dansade alla till den. SKiiTKUL med gamla låtar ^^. Men lite onödiga pauser finns faktiskt. Dansen: Hihi. Jag är zombie XD. Vågade inte se hela videon :S. Läbbiigt :''( = Mile räädd.
3. Eh Eh (nothing else I can say) - Lady GaGa. Lady GaGa: Hon är nice :P. Men jag tycker inte alls om att hon 1. Har sensuella kläder (tygbitar?) 2. Knarkar 3. Typ aldrig spelar i Sverige >,<. Låten: Jag älskade den när jag var WB fjortis. Nu också faktiskt. Men jag stör mig på "det där" hon gör!
Dansen: Yeey Dance, Dance, Dance: ALL NIGHT LONG <3.

Jupp :). Nu tänker jag ej störa er mer ;)
//Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0