Jag ska kanske börja samarbeta med Cocoo.se

Stor nyhet eller hur? Hoppas hon vill, det stora just nu :).
Om hon nu vill så kommer mina läsare ha god andvändning av Cocoo.se tex. tävlingar mm.

Vill ni att jag ska börja samarbeta med Cocoo.se, jag vill det enormt?

Nu när jag är superinspirerad vill jag ge er lite tips på vad jag skulle köpa (inte ALLT som jag vill köpa på Cocoo.se). Bara så ni vet så ska jag ta med min bästis, TOViiXX, och kolla i den nyöppnade affären på söder.
 Snyggt Sneakerhalsband Nu 245 SEK Artikelnummer: 12908
Halsband från Cocoo.seKanske en bra klapp till min TOViiXX? ARTIKEL NUMMER: 12942
ANTAL I LAGER: 1 ST.
PRIS: 165.00 SEK

Jag återkommer! Måste göra läxan innan Playa Del Sol ;)


Kommentarer
Postat av: Flash / Tovis

Kittyhalsbandet var jättefint x)<3

Det där sneakerhalsbandet har jag nt sett för =o

2009-12-13 @ 08:56:37
URL: http://gagaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0