God Jul - God Juldag

Hej!

God Jul, i efterskott får man väl säga ^^. Jag är jättenöjd med mina fiina presenter och det bästa var en digital kamera: Nikon S220 Coolpix :)

 - En sån fast i rosa <3.

Andra saker jag fick: *En Sheperds jacka i svart (Av Amanda, storasyrran). *En sjal (Av Elisabeth). *En Digitalkamera (Av mamma och pappa). *Micheal Jackson - This is it skiva (av mamma och pappa). *Skidstavar :P (Av Lena, Janne, Mathias och Marina). *En snygg tunika (Av mormor och morfar. *Ett par tofflor (Av mamma och mormor). *Sims 2 H&M (av mamma). *Ett Monki gosedjur, Moop (av mamma). *En rosett från Monki (av mamma). *Systrar i jeans (av mormor och morfar). *Ett par örhängen, ett hårband och en ihopfällbar borste med en spegel (Av amanda). Vad mer.... Tror det var allt X'D. Och så kanske jag ska få av Anastasia när vi träffas (idag?). Och vet ni? Jag ska tona håret mörkare :P. Innan tisdag nästa vecka =).

Vad har du fått i julklapp <3?

//Em
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0