Blogg sugen XD

Nu så är jag blogg sugen <3. Har saknat mina läsare men... VARFÖR LÄSER INGEN? :<. Jag är på SUPERDUPER humör :) och det är nog för den vackra snön:

Dikt till min bästavän, snöflingan:

Du är en stjärna som fallit från himlen                
Du påminner mig om alla mina fina minnen
När du smälter blir du vatten
Just så som mina tårar blir på natten

Vad tycks? Har hittat på den själv <3. Eller kanske?:

Rosor är röda
Violer är blå
Sommaren är vacker
Vintern likaså
Men jag älskar dig ändå

Jag gillar att skriva dikter! Där till min tävling:
Jag skriver en dikt och gör en bild till och sedan får du den. Den är speciellt till dej <3. Det ända du behöver göra är:
Du som har blogg:
*Skriv att du är med i min tävling
*Länka till mig
*Mejla denna mall IFYLLD:
Namn:
Ålder:
Vf ska du vinna:
Vad ska dikten handla om:
Har du idéer till en bild:
Vill du att dikten ska vara till någon annan än dig:

Du som inte har blogg:
*tipsa dina mailkompisar om min tävling
*Mejla denna mall IFYLLD:
Namn:
Ålder:
Vf ska du vinna:
Vad ska dikten handla om:
Har du idéer till en bild:
Vill du att dikten ska vara till någon annan än dig:

Enkelt va?

//Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0